ٹیم میں واپسی کے امکانات معدوم دیکھائی دیتے ہیں: محمد عامر

Advertisements
قومی کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر محمد عامر
قومی کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر محمد عامر کا کہنا ہے کہ ریٹائرمنٹ واپس لینے کے حوالے سے چیزیں اتنی زیادہ اگے نکل چکی ہیں کہ واپسی کے امکانات معدوم دیکھائی دیتے ہیں۔

کرکٹ پاکستان کو انٹرویو دیتے ہوئے سابق فاسٹ بولر نے سابق ہیڈکوچ مصباح الحق اور وقار یونس کے حوالے سے سوال کے جواب میں کہا کہ دونوں نے پرفارمنس کی بنیاد پر باہر کیا تو بتائیں آسٹریلیا میں سیریز کے دوران بہمرا نے 16 میچوں میں ایک وکٹ لی تھی تو کیا منجمنٹ نے انہیں اسکواڈ سے باہر کردیا تھا۔

انہوں نے کہا کہ دونون لیجنڈز کرکٹر ہیں بہت عزت کرتا ہوں لیکن میرے حوالے سے دیئے گئے بیانات سے بات خراب ہوئی۔محمد عامر نے سوال اٹھایا کہ محمد وسیم جونئیر اور شاہنواز دھانی اچھے بولرز ہیں لیکن کیا دو پی ایس ایل میچز میں اچھی کارکردگی دیکھا کر پاکستانی ٹیم کے دروازے کھول دیئے جانے چاہیئں۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے یہاں پبلک چوائس پر ٹیم تشکیل دی جارہی ہے، لوگوں کا اپنا نظریہ ہوتا لیکن چیف سلیکٹر کی جاب اتنی آسان نہیں جتنی سمجھی جاتی ہے۔

عامر نے مزید کہا کہ کراچی کنگز کی نمائندگی کے دوران کپتان بابراعظم سے بات چیت کرتا ہوں مگر ایسی نہیں کہ چیزیں ڈسکس کروں، البتہ عماد وسیم سے اچھی دوستی ہے لیکن معلوم نہیں وہ ٹیم سے کیوں باہر ہیں۔

Whats-App-Image-2020-08-12-at-19-14-00-1-1
upload pictures to the internet